5 motive pentru care trebuie sa iti optimizezi site-ul

Exista o multime de motive pentru a afla cum sa optimizezi conversiile si SEO in tandem.

Mai intai trebuie sa stii cum functioneaza impreuna pentru a crea un site web mai bun si mai productiv.

Sa analizam cinci motive specifice pentru optimizarea site-ului tau imediat si pentru optimizarea continua a site-ului tau in timp.

1. Creaza site-ul tau util pentru publicul tau specific

Uneori, specialistii in marketing se simt in contradictie cu Google. Motorul de cautare nu reuseste sa isi clasifice cel mai bun continut, de exemplu, sau observa o scadere imensa a traficului dupa o actualizare algoritmica.

In realitate, insa, obiectivele si obiectivele Google sunt aceleasi.
Google foloseste mai mult de 200 de semnale de clasare pentru a decide ce continut apare pe prima pagina a rezultatelor motorului de cautare. Algoritmul acorda o atentie deosebita semnelor conform carora o anumita pagina web le va oferi cautatorilor informatiile pe care le cauta.

Cand te concentrezi pe SEO, alege cuvinte cheie semantice primare si latente legate de intentia de cautare. Scrie continut pe care oamenii adora sa il citeasca si asigura-te ca furnizezi meta-informatii pentru a ajuta Google sa inteleaga mai bine continutul.

Stiind cum sa-ti optimizezi site-ul web pentru SEO si conversii, promoveaza simultan ambele obiective si creeaza o relatie mai buna intre site-ul tau si motoarele de cautare.

2. Creste traficul organic

Afacerea medie cheltuieste aproximativ 1% din veniturile sale totale pentru publicitate. Daca afacerea ta castiga 1 milion de dolari pe an, s-ar putea sa cheltuiesti 10.000 USD pentru publicitate.
Desi ar putea parea un procent mic, se adauga. Unele industrii, precum retailul, cheltuiesc mult mai mult pe reclame.

Atragerea traficului organic prin SEO, insa, este gratuita. Trebuie sa platesti pentru a dezvolta si promova continutul, dar acest lucru nu este aproape la fel de scump ca plata pe clic.

Investe-ti timpul si, daca este necesar, bani in cresterea traficului organic. S-ar putea sa dureze mai mult, dar rezultatele dureaza mai mult si duc la mai multe conversii.

3. Valorifica traficul existent

Cand oamenii viziteaza site-ul tau web, nu doresti sa intre si sa plece. In schimb, vrei sa faci o impresie de durata si sa-i incurajezi sa se intoarca.

Invatarea modului de optimizare a site-ului pentru conversii necesita o intelegere a experientei utilizatorului. Afla cum navigheaza vizitatorii pe site-ul tau, daca deruleaza pagina in jos si cat de des fac clic pe indemnurile tale. (CTA).

Daca cineva se inscrie la lista ta de e-mailuri, il poti contacta mai tarziu cu oferte, stimulente si multe altele. De asemenea, poti incuraja vizitatorii sa te urmareasca pe retelele de socializare, sa iti viziteze paginile de produse si sa iti citeasca postarile de pe blog.

4. Forteaza site-ul tau sa lucreze mai mult

Oricine poate construi un site web – chiar si un site frumos – dar mult mai putini pot crea un site web care produce conversii in mod fiabil. La urma urmei, rata medie de conversie in toate industriile este mai mica de 2,5%.

Doresti ca publicul tau sa converteasca la rate mult mai mari. Pentru a face acest lucru, trebuie sa iti studiezi indeaproape publicul si sa le oferi ceea ce au nevoie si se asteapta.

Totusi, SEO este intotdeauna pe primul loc. Fara trafic, nu poti efectua conversii. Creaza un site cu continut valoros, lipicios si o multime de oportunitati pentru conversia vizitatorilor.

5. Ofera publicului tau ceea ce isi doreste si se asteapta

Imagineaza-ti acest scenariu:

Ai un site de comert electronic care vinde pantofi. Un client are nevoie de o noua pereche de pantofi de alergare si efectueaza o cautare pe Google pentru cei mai buni pantofi pentru alergatori. Ati scris o postare lunga si aprofundata pe blog despre alegerea pantofilor de alergare, inclusiv recomandari de marca si informatii pentru diferite tipuri de clienti.

Vizitatorul citeste articolul. La final, ai un magnet de plumb care ofera o diagrama gratuita de dimensionare si potrivire pentru clienti. Vizitatorul trebuie sa se inscrie la lista ta de e-mail.

Dupa cum poti vedea, optimizarea SEO si rata de conversie functioneaza mana in mana. Daca indeplinesti asteptarile publicului si ii ajuti sa gaseasca ceea ce doresc, iti vei asigura un client.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.