Ce este un anunt publicitar sau un ADVERTORIAL?
Advertorialele sunt tipuri specifice de publicitate cu continut editorial, tweets promovate sau anunturi in-feed folosite in diferite forme de media care sunt scrise sub forma de articol pentru a promova un produs sau un serviciu catre un anumit public tinta. Concepute pentru plasarea produselor. Specialistii in marketing de continut utilizeaza advertorialele ca si parte a strategiei de marketing a continutului pentru a comercializa un produs sau un serviciu de marca catre clientii potentiali si pentru a-i educa despre produs si caracteristicile acestuia.
Ca o tactica de marketing, reclamele sunt facute in mod intentionat sa arate ca o parte obisnuita a unei publicatii pe care un cititor o rasfoieste. Acestea functioneaza la fel ca reclamele obisnuite, dar sunt mai detaliate si mai semnificative.
Un advertorial este un tip de reclama care ia forma unui articol obisnuit sau a unei continut dintr-o publicatie. Este o modalitate excelenta de a face publicitate unui produs demonstrand valoarea acestuia si oferind informatii despre un produs pe care un anunt obisnuit nu l-ar putea oferi. Acest lucru face ca reclamele sa fie mult mai eficiente decat anunturile obisnuite.
Cum se scrie un advertorial?
Una dintre cele mai importante parti ale crearii unui advertorial eficient este asigurarea faptului ca acesta distreaza si informeaza un citator.
Titlul
Advertorialele, spre deosebire de anunturile obisnuite, se bazeaza exclusiv pe continut pentru a atrage un public si a vinde un produs. Acesta este motivul pentru care titlul care il alegi, va fi primul lucru pe care cititorul il vede, si este obligatoriu sa fie unul bun. Trebuie sa fie captivant, distractiv si convingator. Trebuie sa ii faca pe cititori curiosi si sa le ofere un motiv pentru care ar trebui sa citeasca articolul sau sa afle mai multe despre produs.
Un titlu poate dezvolta sau nu un advertorial . Acesta este motivul pentru care este important sa faci brainstorming de idei si sa gasesti un titlu care sa atraga cititorul si chiar sa ii surprinda.
Familiarizeaza-te
Advertorialul tau va fi publicat pe un website sau o medie sociala care are deja un ton, un format si un stil stabilit. Acesta este motivul pentru care este extrem de important pentru tine. sa scrii un articol publicitar care sa se potriveasca cu tonul, marca, stilul si formatul publicatiei. Daca articolul tau nu se amesteca cu continutul locului in care va fi publicat, cititorii il vor numi imediat pentru ceea ce este: un anunt flagrant,nepotrivit si care va fi ignorat.
Spune o poveste
Advertorialele functioneaza complet diferit fata de anunturile obisnuite. In timp ce anunturile obisnuite sunt folosite pentru a vinde pur si simplu un produs, atragand vizual consumatorii, un advertorial spune povestea unui produs si ofera detalii si caracteristici specifice despre acesta, care pot aduce beneficii unui potential client.
Advertorialul pe care il scrii ar trebui sa faca marca ta sa se simta autentica. Un anunt publicitar autentic care face o legatura semnificativa cu un client va spori eficienta anuntului si va spune o poveste care depaseste doar o simpla vanzare.
Cunoste produsul sau serviciul
Fie ca scrii un advertorial pentru propriul tau produs sau pentru produsul unui client, este crucial sa cunosti produsul din interior si din exterior. Trebuie sa fii expertul produsului, astfel incat sa poti spune o poveste autentica si originala. Trebuie sa le poti arata cititorilor modul in care un produs le poate aduce valoare pentru ei si vietile lor si cum le poate fi de folos. Acest lucru va creste credibilitatea scrisului tau si va adauga autenticitate publicitatii.
Este mai mult decat o simpla vanzare
Advertorialul tau ar trebui sa spuna o poveste si sa atraga emotiile cititorului. Acesta este motivul pentru care trebuie sa eviti sa fi prea vanzator. Publicitatile iti ofera posibilitatea de a depasi constrangerile unui anunt obisnuit. Este o oportunitate de a oferi publicului tau informatii valoroase si continut valoros, in timp ce vinzi si promovezi un serviciu sau un produs.
Trebuie sa oferi valoare unui consumator care depaseste nivelul de vanzare. Scrie continut valoros si foloseste doar informatii despre vanzari pentru a sfatui cititorii despre beneficiile produsului tau si despre modul in care acesta ii va ajuta.
Incheie cu un indemn de actiune
Asa cum ar trebui sa incepi advertorialul cu un titlu excelent, convingator si interesant, ar trebui sa inchei cu un indemn la actiune care avertizeaza cititorul cu privire la urmatorul pas sau pasii pe care ar trebui sa-i faca pentru a afla mai multe despre beneficiile sau avantajele produsului tau.
Scrie un Advertorial in modul corect
Advertorialele sunt o modalitate excelenta si eficienta de a comercializa si promova un produs, serviciu sau chiar o persoana, oferind in acelasi timp informatii necesare si detaliate despre acesta. Anunturile obisnuite pot fi deranjante pentru unii consumatori.
Acesta este motivul pentru care advertorialele sunt atat de eficiente – spun o poveste.
Acestea sunt o modalitate excelenta de a face publicitate unui produs si pot atrage cititorii aratand valoarea si utilitatea pe care un anumit produs sau serviciu le poate oferi.
Daca consideri ca ai nevoie de advertoriale si nu ai timpul necesar pentru a le scrie te invit sa vizitezi serviciile Digital Life Solutions pentru creare de continut.