Pilates si durerile de spate

Folosind piese mici de echipament, inclusiv mingi de exercitii si benzi de rezistenta, sau echipamente de studio Pilates, forta fizica poate fi  dezvoltata, rezolvand una dintre cauzele majore ale durerilor de spate.

Durerea de spate este o afectiune extrem de frecvent intalnita. Cele mai expuse riscului de a dezvolta dureri de spate sunt persoanele inactive, care petrec mult timp stand jos sau, dimpotriva, persoanele ale caror locuri de munca le impun sa manipuleze obiecte grele. Stresul si fumatul ne expun, de asemenea, la riscul de a dezvolta dureri de spate. Durerea de spate devine mai frecventa pe masura ce oamenii imbatranesc – afectiunea manifestandu-se, cel mai frecvent, incepand cu varsta de 30 pana la 40 de ani.

Durerea de spate poate reduce drastic calitatea vietii. Multi oameni care sufera de dureri de spate devin mai putin implicati la munca si in activitati sociale si de familie, reduc frecventa si intensitatea exercitiilor fizice sau le evita cu totul, ceea ce inseamna ca si calitatea vietii lor scade, inclusiv din punct de vedere psihologic.

Desi teama de durere ne indeamna la odihna, activitatea fizica este importanta pentru majoritatea persoanelor care sufera de dureri de spate . Programele de exercitii monitorizate cu atentie, care sunt concepute pentru a permite imbunatatiri ale mobilitatii, fortei si flexibilitatii fara agravarea durerilor de spate sunt o componenta integrala a tratamentului eficient al durerii de spate.

Cum sunt conectate zona core si durerea de spate?

Persoanele care sufera de dureri de spate fara sa fi fost supuse unei boli sau unui accident au, in majoritatea cazurilor, muschi abdominali mai slabi. Muschii abdominali profunzi actioneaza drept suport pentru coloana vertebrala, iar daca acestia sunt slabi, spatele tau va deveni vulnerabil la durere.

Este Pilates util persoanelor cu dureri de spate?

Pilates este un exercitiu deosebit de bun pentru multe persoane cu dureri de spate, deoarece este conceput pentru a intari muschii abdominali profunzi, care ofera sprijin spatelui.

Pilates poate reduce durerile cronice de spate si dificultatile asociate cu durerile de spate. Spre deosebire de alte exercitii fizice, exercitiile Pilates pot fi modificate astfel incat durerea de spate sa nu fie agravata. Cele mai bune rezultate pot fi obtinute urmand sfaturile unui instructor Pilates sau a unui kinetoterapeut specializat in Pilates, care poate identifica cu acuratete modul in care durerea de spate afecteaza un individ, si poate decide asupra celor mai potrivite exercitii pentru a rezolva aceste probleme.

Cu ce alte exercitii poti combina Pilates cand suferi de dureri de spate?

Pilates este o activitate fizica conceputa pentru a imbunatati postura, echilibrul, forta, flexibilitatea si tonusul muscular. Exercitiile Pilates urmaresc sa creeze o zona core stabila, care ofera sprijin spatelui si o baza puternica pentru miscare.

Exercitiul aerobic ajuta, la randul sau, la dezvoltarea fortei musculare. Mersul pe jos, inotul si exercitiile pe aparate cu impact scazut, precum bicicleta eliptica, pot fi benefice pentru durerile de spate.

Photo by bruce mars on Unsplash

Articolul precedentTop sfaturi pentru a fi în trend vara aceasta

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Pagina data web este protejata cu reCAPTCHA care este in aplicarePolitica confidialitatii si Conditiile de service Google.